.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عملكرد هيات، پاسخي قاطع به حاشيه سازان

 سخنگوي هيات ورزشهاي همگاني مازندران اظهار داشت : عده اي به علت فعاليتهاي درخشان هيات در چند ماهه اخيربه دنبال حاشيه سازي جهت اخلال در روند رو به رشد ورزشهاي همگاني مازندران مي باشند .
حسين فرهادي بيان داشت : در برخي سايتها و مطبوعات اخباري از طرف رئيس هياتهاي ورزش همگاني مازندران مبني بر تغيير و تحول در اين هيات انتشار يافته است كه سيد رمضان شجاعي كليه اين اخبار را تكذيب كرده است ، وي با بيان اينكه عملكرد درخشان هيات ورزشهاي همگاني تحسين رييس فدراسيون و مدير كل ورزش و جوانان مازندران را در بر داشته است عنوان داشت : خانواده بزرگ ورزش همگاني مازندران بدون توجه به اين حاشيه سازيها با قدرت به فعاليتهاي خود ادامه داده و موفقيتهاي سالهاي اخير را رشد خواهد داد .
مدير رسانه اي هيات همگاني مازندران تصريح كرد : سيد رمضان شجاعي از عملكرد اين هيات ابراز رضايت كرد ه و براي بهبود در روند فعاليتها رهنمودهاي موثري داشته است .
فرهادي ضمن تقدير از فعاليتهايي كه در سالهاي گذشته انجام شده است ، بيان داشت : هيات ورزشهاي همگاني مازندران از زمان حضور سيد رمضان شجاعي در راس آن حركت رو به رشدخود را آغاز كرده است . وي در پايان افزود: با درايت رئيس هيات ورزشهاي همگاني مازندران و پيگيريهاي مستمر مجموعه اي جوان ولي با تجربه ، فعاليتهاي اين هيات نهادينه شده است و عملكرد آن به اذعان كليه مسئولين ورزش در كشور سر آمد شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 تير 1391
جه عملکردی داشتید مثلا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 25 تير 1391
همه جا شجاعی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.